CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 19, 2008

Kenyang Perut Suka Hati

akhirnya berjaya gak aku dgn 1st try..not bad gak rasa dia..cuma xleh makan byk2, agak muak sket...mcm masak terbanyak lak coz org kat umah ni x baper biasa makan carbonara, so that x laku sgt compare to bolognese yg kalu masak tu, smp licin langsung xde balance...hihhihihi...

lps ni nak wat garlic parsley potato pulak lah...td cr2 gak potato yg sesuai, x jumpa lak. if jumpa td leh masak sekali...

Inilah hasilnya....pasta carbonara......


ermmm.....malasnya nak kemas bag utk g outstesen ni...aku da lama x kije luar ni, rasa sayang lak nak tinggalkan arissa...dala dia skang ni manja terlebih2 kadang tu menguji kesabaran gak, n slalu gak la kesabaran aku hilang gak...sudahnya, dia duduk kat tepi dinding merajuk menangis..sian gak tp aku xnak ajar sgt dia manja, nnt jd mengada2 lak...tp bila aku wat bodo, jap jek, pastu da dtg balik kat aku, say sorry...hihihihi...
okla, nak kena gak kemas bag ni, esok flight tghri, tp aku malas nak masuk ofis pagi tu..terus jek g klia dr umah..hehe...bila lg nak ngelat kije..esok g miri, kena rushing sikit sbb flight sume penuh, patutnya g arini tp xde flight, n mlm esok gak dr miri kena ke KK..tido sana 1 mlm, khamis wat kije, petang tu balik sini balik...kat miri, aku nak beli kek lapis wat stok raya la..dgn terubuk masin, wat lauk utk bulan poser nnt..pastu kat KK cuma nak beli ikan bilis jek, stok ikan bilis kat umah ni da hbs...ok...papai...

0 comments: