CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 20, 2010

Sabtu

Selalunya ari sabtu adalah hari outing kami sefemili..Huhuhu...

Tp arini aku dok dlm umah dr pagi smp laa ni..dok ngadap lappy jek ni..kua umah kat porch pun belum lagi, mmg dok dlm je dr pagi..bfast jemput2 cicah sambal tumis ikan bilis, pastu tghri td aku masak spageti bolognese, n lps mkn dok surfing, fb, blog hoping n now tgh updet blog sendiri wpun xde cite yg nak diciter kan..Betapa busannya ari sabtu aku arini tanpa si dia...

Memula plan nak bwk anak2 g mandi pool kat putrajaya tu tp mcm busanla kalu g 3 banak jek...kensel..ptg kang cuma nak g pasar malam je nak g beli yong tau fu..xde kua g jenjalan pun..bl da dok umah ni, rasa malas lak nak kua..

Esok plak ada reunion dgn ex-klasmet aku masa kelas 1RK-3RK dulu kat sekolah menengah SSI JB..RK tu kelas rancangan khas, jadiknya kwn2 sekelas masa tu majoriti budak2 asrama felda yg dr merata tempat..n lps tu sume da bersepah2 ada yg masuk boarding skul masa form 4-5..n ada yg x penah jumpe since then..N esok ni nak jumpe derang..Rasa mcm x sbr pun ada sbb lama gile x jumpa..dulu zaman bodo2 selekeh2 n now sume dpt kumpul balik disebabkan FB..betapa hebatnya FB kan smp sume kwn2 yg lost contact dpt jumpa balik...

Ni budak2 tgh tido, lagila rasa sunyi umah ni..bl si kakak tu x tido, kijenya asik gaduh je dgn aku, sbb dia suka kacau adik, nnt aku mulala terjerit sana sini..pastu mulut adik lak mcm burung berkicau bising..tp ni bila tido dedua cik kenit tu, rasa mcm sunyi sgt lak...hish..anak2..mcm tula..

0 comments: