CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 4, 2010

Air Yang Tenang Jangan Disangka Tiada Buaya

Cewaaah....ayat tatahannnnnnnnn............
ahaks...
Bukan apa..aku cuma nak meluahkan apa yg aku rasa skang ni..ada berkaitan dgn entry aku sebelum ni..
Dulu2, mmg aku diam je sbb xmo bising2 n xnak layan perangai keanak2an orang yang belum bape nak matang agaknye dan tak berapa terdedah dengan dunia luar...Jadi diamkan je la bila dapat tau cakap2 belakang ni..Orang yang tidak boleh menerima kritikan dan pandangan ikhlas aku..
Tp bila aku kena lagi sekali, aku rasa mcm nak meletup..tapi sampai ke saat aku menaip ni, aku boleh tahan sabar lagi kot..
Tapi tak tau la lps ni kan....
Tapi bak tajuk aku, air yang tenang jangan disangka tiada buaya...
Jangan la ingat orang tu sahaja yang nak naik angin, angin aku nak letak mana...
Lu pk la sendiri.......
Assalamualaikum.

1 comments:

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp said...

huhuuhh lekkk bawak bertenang...jgn bertendang..kang nnti 'bb' tuh ikut sama naik marah..hehehe
pedulikkk je...nnti penat ckp die diam le..;p