CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 27, 2010

Say YES To BF???


Alamak gamba tersenget lak....Ni la stok yg aku da berjaya simpan since minggu pertama pantang....Pam every 3 or 4 hrs...sekali pam utk stok dapatlah at least 6 or 7 oz...alhamdulillah, rezeki Arash kali ni...

Sbb kali ni azam aku nak try fully breastfeed at least 6 mths..nak try la sbb kakak n abang dia dulu dpt dlm 3 mths je lps tu semangat x kuat n malas nak pam..pam pun manual kan...kali ni aku dgn bersemangat waja telah membeli medela FS semata2 nak menjayakan misi BF aku utk Arash...InsyaAllah, dipermudahkan Allah...



Stok yang ada : Bottle 8oz ada 15 botol, plastik 8oz pun ada 15 plastik..and moga2 akan byk lg stok mendatang....teruskan usaha!moga2 aku tabah kali ni...amin..

5 comments:

Puteri Mona said...

perghhhhhhhh mak kagum noqs. Congratesss hehehe.. aku bab2 ngepam mmg pemalas. Tatau la anak2 seterusnya nti rajin ke kan hehe. All the bes bebeh, semuga bejaya. Tini bejaya full bf smpi setaun lebey so ko pun mesti boley caiyokk

Syasya said...

Wah~~ Kagum..Teruskan usaha kak cik!you can do this~~

mikamusz said...

kongrats riniy... ni yg aku pun x sabar nak menimang baby lagik ni dan akan cuba menanamkan azam utk BF adik Darin nanti... go.. riniy go.. bley beli peti ais khas yg simpan aiskrim tuh nanti.... he..he..

Anonymous said...

cayok..cayok k.riniy..blh punye la..hehe

Unknown said...

i like!!!