CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 9, 2010

Sabtu

Arini adalah sabtu yg membusankan..mana taknya da terbiasa tiap kali wiken je sure jadual full of activities..tp arini mandom jek..dok umah, kejap aku jd tarzan, kejap jd singa betina, kejap jd ular kekenyangan zzzz.....hahaha.....melayan kerenah anak2 yg asik bergaduh je....aku tak tau la kalu si kecik ni nnt da beso cane lak....da jd 2 org laki lwn 1 pompuan yg garang tu....hahaha....nampaknya nnt aku bakal jd tarzan kuasa dua n singa betina kuasa dua la jwbnya....LOL...

2 comments:

Sha Khalid said...

aku rasa ko ni cam aku la garang..hahha asik la menyinga je...weh sejak bila arash tukar nama?neway, sha link blog k.riniy kt my blog..auwwww...nanti ko link arr blog aku skali ehh..ahaaksss

riniy said...

auwwww..sha,
senyap2 jek ek ada belog xbgtau pun..ahaks..okeh, i link kan blog u hokeh...hehehe..:)