CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 21, 2009

Updates on her room n ma wet kitchen

Utk tatapan kwn2 ku :

Inilah dia ghupanyer bilik anak dara saya..fenk karer...dia kan ala2 princess wannabe so sume nak fenk..layankan jek la...asalkan bahagia..

Tak rugi aku ikut tema kaler dia nak, sbbnya....dia sungguh independent..skang ni da tido bilik sendiri..x perlu nak kena temankan tido smp pagi..dia da pandai tido dlm bilik dia sendiri smp pagi..kalu rasanya dia nak susu, dia bangun, masuk bilik aku mintak susu, then trus masuk dlm bilik dia balik utk minum susu n trus tidoo balik smp pagi..alhamdulillah.. x susah...
memula aku cuak gak masa memula tu sbb takut dia xmo ke, tgh mlm lari masuk bilik aku ke kan..tp rupanye anak dara saya tu sgt la mendengar kata..
tp sebenanya jauh di sudut hati, aku mcm sayu gak la sbb mcm terasa makin jauh lak dr anak aku, yela slalu kan aku tido sebelah dia dlm bilik dulu altho dia kat katil dia tp susun katil bercantum dgn katil aku..pastu rs mcm dia da beso noo la tido dlm bilik sendiri..biasalah, aku kan emo sket...hehehe...

Skang ni pun kalu nak minum susu siang2 ke, dpt je susu terus naik atas, minum dlm bilik dia or hall kat atas tu...alhamdulillah, selamat sofa i yg putih tu..ahaks...agaknye dia excited kot dpt bilik sendiri..tp xpela, bagus gak excited so disiplin sket dia...

Gambo2 ni br wet kitchen n bilik arissa jek, dry kitchen n bilik aku, belum lg..next entry ya kwn2..sabor2....

dinding fenk karer tp furniture sume white..kata suci bersih...katil kena ada bed guard sbb anak dara ni tido bersepah..

"Mami, saya nak sleep mami..." gud girl kan..


meja stadi arissa, tempat wat homework, ni cuti sekolah next wik ticer da bg byk homework kaler2, sambung2 titik2, sume ada...hihi..


her play area...
p/s: abaikan kain langsir yg da tersalah pilih iteww...da nampak mcm KG hbs da ek..ni yg wat aku rs nak g cr kain lain wat curtain baru ni utk bilik dia..aci x??


the left side, cuba tgk model cilik tu siap tersengat bdn nak maju ke depan...



the right side, byk lg menan dok dlm kotak sbb xde tempat nak letak



nila dia wet kitchen aku..namanya pun wet kan, so bersepah la..


dapur idaman kalbu, last2 aku amik pacifica hob + hood..


abaikan montot kuali yg hitam tu ya...


nila tempat mkn aku n mr husband berdua...kool gak mkn cenggini..terasa mesra gitu sbb mengadap depan2..koserr....

0 comments: