CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 6, 2009

Al-Fatihah

Atuk aku sebelah bapak, Arif bin Hj Othman baru saja kembali ke rahmatullah pada ari jumaat yang lepas di Hospital Sultanah Aminah, JB.
Masa terima panggilan pagi tu, aku tgh siap2 nak bwk aisy g klinik sbb mlm sebelum tu dia x tido lgsg, asik nangis...aku takut dia sakit perut ke apa ke, tu yg bwk g klinik..
lps tu siap2 terus balik ke JB..dala masa tu mr husband br kua wad, dgn condition dia yg x bape ok, kami gagahkan gak balik JB..tp dia x drive la dok sebelah je n xleh drive laju2 sbb takut dia terhentak..x balik x sedap lak sbb atuk aku sendiri..

Smp pontian, cite2 rupanya2 sume cucu bapak aku yg bb x tido malam. bapak aku ckp agaknye budak2 kecik ni dpt alamat..aisy, eirish n amanda x tido malam tu..sume mak kepada 3 budak kecit tu mata da mcm panda..

Jenazah selamat dikebumikan selepas solat jumaat n ktorang pun alhamdulillah selamat jumpa jenazah buat kali terakhir. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang yang beriman, Aminn..
Al-fatihah.

1 comments: