CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 19, 2009

Our Open House - 11th Oct 2009

Disebabkan kebizian yang melanda diri, makanya entry ni pun lambat lah menjelma..tangan gatal2 nak updet belog ini, tp x sempat...ahaks...

Menu masa open house ni sume masak sendiri, campur2 la, aku n mak aku...laksa johor aku masak, mak aku masak sambal goreng n bubur kacang..rendang n kuah kacang aku order dr ex-neber aku..sedap woo rendang dia..smp licin aritu..
Pastu aku wat choc moist cake..lg sedap woo sbb x cukup..ahakss..

Buffet table...

sume makanan boleh dikatakan habis, alhamdulillah...


khemah utk tetamu duduk..

mak aku tgh isi mknn dlm tray lah tu...







dlm umah letak kuih raya n kek2 jek..


anak dara wat muka stone..



mr husband xmo pakai 1 suit baju melayu, dia ckp panas..



dgn ex-opismet, kak liza n shahnoor...anak dia gebu sungguh..



dgn i punya rakan artis zaman um..hahahaha...brit..



org mula ramai dtg...



makcik2...



separuh dok dalam sb khemah x muat...


dgn geng kbs..



geng2 opis mai..






geng2 um...kay, herman n yus..


kechik yang datang pun da lambat..



bukti kesedapan ramai org dtg...licin choc moist cake ni..



da pkl 6 lebih, tgl tetamu yg ujung2 je, makan je apa yg tinggal..

2 comments:

Muna said...

wowww nice set up for your open house recently..sorry we missed it..was attenting to my ill grandmother that whole week:(..she passed away on friday 16 november:(

riniy said...

muna,
its ok..takziah for u n family...:(