CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 23, 2009

Proud Mommy!!

...I Am!!
hehehe..
bangga dengan anak dara..
Pedulik lah altho org lain anggap setakat gelek2 atas stage tu anak org lg better..ada aku kisah? Yang penting aku bangga dgn arissa sbb aku selama ni dok ingat dia xkan buat sbb dia kan suka mengelak n malu yg amats lagi2 bl nampak crowd yg ramai...
Sangkaan aku meleset..
Mmg memula dia naik je stage tu bl dia nampak je aku kt dpn, dia trus nangis nak mami..tp bl tgk kwn2 da nyanyi joget2, dia pun sambil nangis sambil joget..hahaha..comell...
Lps tu lama2 da ok dah..da gelek2 da..
Pastu bl turn class 3yo perform, dia buat ok, tp kejap2 dia stop mcm malu2, masuk tgn dlm mulut la, buat2 bukak cekak rambut la..tp buat jugak gelek2 sume...hehehe...
Lagu finale pun yg heal the world yg dok praktis kat umah selalu tu pun dia nyanyi sekuat hati jerit2...hehehe..
Memang aku bangga dgn dia sbb dia baru 3 taun.. Congrats darling!!
Nak tgk video, aku da upload kat facebook..

Tq gak pd che ah sbb bwk anak2 dia dtg tgk..suka arissa tgk kwn2 dia 3H tu ada..lps tu derang mai umah, lepak umah smp petang br derang balik..heheh...suka arissa dpt main dgn 3H tuh..


Spt biasa gamba mmg x ikut turutan :

Hanah, Hadif, Hannan, Arissa

Ni class budak 4yo tgh perform...


Ni semua budak,lama sbb ada byk lagu..arissa yg baju kuning...Tp baju masyallah, mmg KG hbs..mmg principal dia xde taste langsung la..aku nak komplen la nnt biar taun dpn improve sikit..




Arissa dgn bes fren dia kat skul, balkis...g toilet pun sama sbb tu selalu tertukar skirt, masalahnya arissa dgn dia size jauh beza, byg kan la kalu dia terpakai skirt budak tuh..hahahah...

2 comments:

Unknown said...

ada perasaan sebak x nokss?? aku mula2 tgk rhea atas stage..ngan kawan2 dia..rasa cam sebakk oi...rasa cam independen nyer laa anak aku..uhuhuhuhuhhu..mak kan mak emo..tang baju kamss tuu...mmg la oi..mana2 skul pon aku rasa mmg baju kamss..x yah laa ko berangan leh pakai balik baju tu bila dah bawak balik umah...bayorr jek memahalsss kan...aku rasa konsep dia..janji nampak fancy atas stage kot nokss...apa pon mmg big clap laa tuk arissa...bravooo bebehh...

riniy said...

haah, mmh pun mcm sebak2 gitu..kita kan mak2 hober..hahaha...aku rs mcm da besarnya anak aku..baju mmg xleh blah...stage setup pun hampeh..aku tgk org lain nye xde sehampeh tu..bl korek2 dr ticer, rupanya principal dia yg mmg jenis kederk gitu..ticer pun xleh ckp apa..kompom aku xmo anta lg kat skul tu..taun dpn anta tempat lain lak sbb anak selalu mkn biskut time rehat..siann dia...