CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 3, 2009

Setaun Sudahhh....

Pejam celik pejam celik arini da genap setaun aku berada di post skang ni....bermakna da setaun aku posting kat jbtn skang ni n da setaun gakla tinggalkan kementerian lama aku yg besh tu..rasa mcm kejap jek ek...

Setaun kat sini, so far, cuma kawan2 aku jek yg aku rasa ok..in terms of kije, aku x suka..amatttt tak suka.....bos lg aku x suka...mampukah aku bertahan lg setaun???hanya DIA maha mengetahui...

Tp dalam diam2 surat mintak tukar aku da siapkan..cuma x terbagi jek pd bos..takutt pun ada...hahahaha....Kalu setaun lg muka aku da xde kat sini, maknenye surat tu da berjaya smp ke tangan bos la, tp kalu lg setaun muka aku masih kat sini, maknenye surat tu berjaya masuk dlm tong sampah la y...ahakss...

1 comments:

mikamusz said...

lama aku x mengomen, meh aku komen sekali harung..

bestnya dpt gi bandung, apsal rege makin naik..ish..ish..ish.. x patut sungguh, tapi apa nak buat, ekonomi turun naik..

BTW pasal kerja ni mmg camtu kot, kerja ok, kawan tak berapa ok, dapat kawan best, environment keje plak yang tak berapa okeh, sometimes mmg susah nak dapat dua - dua.. or else, bila dapat dua - dua, kita lupa sekejap, and try nak carik perubahanm end-up perubahan tu kita tak boleh nak terima.. apa - ap apun anggapnya 1 dugaan, kalau kita rasa kita ni tak berapa nak luck, ada org yg lagik unlucky dr kita kan??? yg jobless lagiklah byk..

anyway.. ko je yg boleh buat pilihan terbaik.. go riniy go... he..he..