CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 15, 2010

Menggelabah

Ini cerita psl bb saya..
Tadi tetiba dalam pkl 12 aku terpasan napa bb aku x bunyi..
Patutla subuh td, alarm bunyi pun xde..aku ingatkan aku x sedar bunyi alarm..
Pastu dtg opis pun belum pasan lagi, padahal mmg xde bunyi, pastu tgk2 ada miskol..ada a few numbers, pastu ingatkan sbb aku x bwk henpon. henpon tgl dlm bilik pastu aku g duduk kat tempat staff aku diskas dgn dia..tp bl bbm message pun x bunyi n fon tu elok je terletak sebelah aku..barula aku pasan yg fon aku x bunyi..
Aku pun gelabah la, kol en suami la sbb dia la penyelamat aku..aku da la br je pakai bb ni, n mana tau ada yg aku xtau setting dia ke kan. apa yg dia soh aku cek, sumenya normal jek..tp vibrate pun x function..
Menggelabah..dia soh g maxis alamanda..aku pun pegi la..org sana cek2 sume ok..setting sume ok..pastu dia ckp anta maxis sunway pyramid sbb situ ada yg utk repair2 punya..
Mulalah dlm hati aku menyumpah sbb selama pakai henpon cabuk n95 tu x penah ada poblem. padahal aisy baling berkecai da bape kali da...Tp ni bb baru je beli da jd hal...

Pastu kol lg en suami komplen2..last2 dia soh bukak bateri biar dlm 3 minit pasang balik...Aku pun buatla apa yg dia soh...Finally, ok balik..hahahahaha...
Menggelabah lebih la...apa pun thank you darling! u r my hero!!ahaksssss....

0 comments: