CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 12, 2011

Terima Kasih ENRICH!!

Last week aku n femili g ke bandung lagi utk taun ni..ni kali ketiga kami g sana...sebab apa saya suka ke sana?setengah org kata g la tempat lain lah pulak, ni tak asik2 bandung je...sebabnya saya sangat suka shopping kain dan baju anak2 di sana...tapi kali ni holiday utk saya adalah last minute plan..boleh juga dikatakan unplanned vacation...

Sebabnya, femili aku sume (mak, bapak n adik2) mmg da planned awal2 nak g bandung, cuma kami sefemili x plan nak ikut sbb malas kononnya..n masa tu takut cuti en suami x dpt..sbb derang beli tiket ni bulan 5 taun lps kot..kan stail aa punya promo sume jenis mcm tu..kalu x, jgn harap nk dpt murah..

Pastu ujung bln 12 aritu, surat dr MAS sampai kat umah tulis points enrich aku nak expired bln 12 tu dlm 10,000 points..byk tu..taun lps pun da expired kira burn jek..pastu aku terasa mcm nak kol enrich tny. tup2 org tu ckp MAS tgh wat promo, dgn point aku yg ada 25,000 points tu, derang ada promo leh redeem tiket free either ke bangkok, vietnam, jkt or bandung n dia cuma tolak points 17,500 jek. offer yg sgt menarik...aku ni sebenanya nk sgt g bangkok dgn en suami sbb dulu time aku g bangkok dgn team tarian aku masa kat um..bangkok adalah city yg sgt best utk shopping..tp memandangkan if nak g dgn en suami,dia x dpt cuti plus nak kena beli tiket dia lg which is time xde promo ni of kos la tiket melambung mahal kalu MAS kan. baik beli tiket dia balik kl ni.hehe..sebabnya promo ni smp end of jan sahaja..

Sekali tu aku teringat la kat mak aku yg nak g bandung tu. aku pun tny utk date yg mak aku nak g tu ada x. org MAS tu ckp ada..aku pun trus ON dan belikan tiket utk arissa jek. aisy n arash tinggal sbbnya en suami x ikut, dia x dpt cuti n dia pun bg permission aku ikut femili aku p sana..aku pun zaasssss la..

So, terima kasih ENRICH kerana memberikan saya peluang percuma untuk bercuti..x sia2 wat kad enrich kan...ahaks...

Gamba2 di bandung dan cerita di bandung di entry yang lain ya....:)




1 comments:

mikamusz said...

aku punya enrich yg rugi tak pakai langsung... dari thn 2003 sampai 2005, lagiklah expiredkan