CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 27, 2009

Hair dresser in the making

Aku punya la hangin dgn anak dara aku sorang ni...
2 hari lps, masa aku tgh kat bwh susukan aisy, dia dok senyap kat atas dgn bibik, aku ingatkan dia tgh main2 dgn bibik dlm bilik, tetiba je bibik jerit panggil aku. dia ckp soh tgk apa arissa tgh wat..aku pun naik atas tgk, rupanya dia da gunting rambut dia sendiri!!tergamam aku tgk...da botak dah kat tengah2 kepala dia tu....gerammnya aku tgk..aku pun apa lagi, dgn pantasnya aku pukul tgn dia yg wat tu....kuat gakla..terus terjerit melalak2..
all this while, alangkah nak trim rambut dia pun aku pk byk kali, apatah lagi nak gunting rambut dia sbb sayang...saje nak bg panjang sket sbb aku suka rambut dia yg ikal gulung2 kat bwh tu...dtg dia leh dgn selambanya g guntingrambut dia..rupanya dia buat kije tu sorang2, bibik masa tu tgh cuci toilet...dia jumpa gunting tu dlm bilik adik aku....tensennya aku....da x cantik da if nak ikat toncit dua rambut dia skang ni...
anak aku ni kan, br sorang aku rs da mcm 10 org...lagi lama aku dok umah, lg aku rasa lama2 aku leh jd mak tiri sbb asik jd mangsa tangan aku jek dia ni...mana taknya, dia skang ni notti..selalu sgt menguji kesabaran aku, ada jek benda yg dia wat...xtaula nak perhatian ke apa...da nama pun budak, bukan reti pun, lps da kena pukul, tetap dtg cr aku, hulur tangan nak salam..time tu rasa syahdu pun ada wpun tgh geram lg...anak punya psl, cair mami dia...

0 comments: