CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 27, 2009

Berlari-larian

Rocker idaman kalbu..si kakak da letak elmo, dia ckp elmo nak sleep dlm tuh..heheh...

Inilah hasil rembatan aku semalam...x sebanyak taun2 lps la, tp jadikla dgn bajet taun ni...:)

Tak sangka semalam aku berjaya dlm lumba lari 100 meter, sumenya gara2 mattel warehouse sale...tok laki yg taun ni baik hati nak follow pun pelik tgk aku dgn org2 lain yg sumenya berlari2an mcm org hilang akal, katanya...dia yg menten xlari pun, aku yg tensi sbb konon nak harapkan dia utk grab apa yg ada, tetiba dlm tu, dia mcm blur, dah tu dia leh ckp, " u je la g amik, i xtau nak amik apa, i je jaga brg2 ni"..tensinye aku...seb baik ada mama akma yg tlg grabkan utk aku..Dan taun ni jugak mcm taun2 lps, aku berjaya menempatkan diri di baris plg hadapan,pintu br bukak separuh ktorang dah membongkokkan diri trus lari masuk ke dlm...kuang kuang kuang..

Mostly aku beli cuma utk bb aisy..utk si kakak, aku cume belikan menatang elmo yg beso tu, n barbie set dapur je sbb taun2 lps nye yg beli pun masih dlm kotak x bukak lagi..tu yg utk kakak aku x beli apa...utk aisy je, sbb aku mmg puas ati aku dpt rocker tu dgn harga x smp 200, dah tu dpt yg take along hop n pop tu yg kat luar harga dia smp 699..kat situ x smp 200 gak...aku xde borong sakan mcm taun2 lps cume a few yg besar2 jek aku amik...yg lain sume nnt aisy mainla jek la toys kakak yg ada tu...kiranya smlm aku xdela beli menan utk memain, cuma yg aku beli sume utk bb nye keperluan la mcm rocker n bouncer..
Kesimpulannya, aku amat berpuas hati dgn hasil rembatan pd taun ni...diharap berjumpa lg di mattel pd taun hadapan...

2 comments:

lyein@sikudus said...

rezeki aisy ler kan dpt byk toy bb yg beso2...sib baikler dhia dh beso..takdelah tertekan sgt jiwa raga aku tgk hasil rembatan ko...hahaahahah...dan lg besh bile yoyo bg aku 1 zebraa..i luv u lah yoyo...

Anonymous said...

pukul bape u arrive situ?