CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 9, 2009

Diaperless

Hai kawan2....dengan rasa bangganya saya nak umumkan yang sy sekang ni da diaper free!!ekteli mami saya da start when i was 2 yrs old tp on and off..lps tu sket2, bila siang kat umah sy diaper free tp bila jalan, saya still pakai pampers..lps tu dlm 2 bln lps da start jalan pun saya x pakai pempes...n skang ni tido malam pun sy da x kencing dlm pempes...mlm td sy dengan jayanya kejut mami saya bila saya nak kencing..sbb mami still pakaikan pempes cuma mami pesan bila nak kencing jgn kencing dlm pempes..kejut mami..hehehe...(sbb mami x konfiden dgn sy lgla tu)..


Mami ckp, kalu sy still pakai pempes, nnt bila da g skul, kwn2 ejek sy mcm ni...sy malu lah..sbb tu sy pun xmo pakai pempes lg..tp version ejek sy, lidah xleh kua sbb mami marah kua lidah..:)

Saya suka sbb skang ni byk suar jeans sy yg before this da x muat kat montot sbb ada pempes sy da boleh pakai balik, kan sy da diaperless...:)

Macam kenal jek sepit kaler fefel nih...nampaknya anti lyein kenala buatkan sy byk2 lg sbb sy suka..kiut x??
Saya tengah buat KLCC ni...nampak x ada isetan kat dlm tu??

Hahahaha....tumbang plak KLCC saya nih, penat jek sy buat beria2...

3 comments:

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp said...

yeayyyy!!
ure big girl olready...best lepas nih bleh dpt hadiah dr mummy okeh..sbb arissa dah berjaya x pkai pempers lg..bravooo!

Unknown said...

hoyeeaahh..tahniah2...

nnt aunty bg sepit rambut lg erk..nk btk ape?? cupcake okeh??

cik sal said...

wahhh.. tahhniah tahniah.. jemat mummy leh guna duit beli pampers arissa utk soping! ahaks!!