CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 20, 2010

32 weeks


Inilah rupanya perut ku at 32 weeks...huhuhu...
skang ni da rasa mcm x larat hbs nak jalan, nak cangkung, bl da baring nak bangun sume tu...
Berat pun skang ni da 78kg.....plg digeruni sbb dulu 76kg da banak...ni 78 kg br 32 weeks...ada potensi utk cecah 80++ nih..canela nak kurus balik nanti nih
..
Baby dalam perut so far makin active, mmg ektip pun..sepanjang masa aku rasa dia gerak2 x tido agaknye...xtau la cane kalu da kua nnt..semoga jd anak yg baik ya...heheh...
kaki aku belum bengkak lg mcm peknen sebelum ni...sejak bibik jiah da balik, laki i la jd tukang picit tiap2 mlm kena picit kaki sbb takut bengkak mcm peknen dulu2...

Tp aku mcm biasa lagi, still ceria n ektip ke sana ke mari...cuma bl ptg balik umah tu sakit bakang ni mcm nak tercabut pinggang aku..kesan aku jatuh dulu2 masa sekolah dr tempat tinggi, tiap kali peknen aku akan kena back pain yg teruk n kalu ikut doktor, lg byk kali aku peknen, lg tambah sakit..so aku da warning en suami ni kali terakhir aku nak peknen..kalu boleh la...xmo lagi da sbb sakit sgt...allah maha mengetahui betapa sakitnya bakang aku ni...mcm disiat2 rasanya nak2 bl baring lgsg xleh gerak kiri kanan sume..bl nak angkat kaki pun, leh terasa sakitnya...

petang ni checkup xtau la naik bape kg lagi....huhuhuhu.....
Semoga dipermudahkan segalanya...amin...

Oppsss....bibik baru da dpt cuma skang ni still ada pd ejen, belum amik lagi sbb da alang2 nak balik jb mgu dpn, amik terus la sbb ejen tu pun kat jb...mintak2 la kali ni kekal xyah tukar2 bibik lg...

2 comments:

mikamusz said...

riniy, amik dgn ejen yg sama jugak ke dgn maid yg dulu - dulu, boleh share camne proses dia? brp nak bayar sumer? thanks, take care ye.. FYI, 30/4 hari tu aku baru je jatuh bilik air masa tgk sibuk cuci bilik air, sampai skang terasa sakit bila duduk, baring, menonggeng, and aku pun fikir, kalau sakit ni berterusan, camne bila peknen yek.. hhmmmm takutnya...

riniy said...

muz,aku amik dgn ejen lain..ejen ni mahal sket dr ejen lama tp dia ada stock cpt...