CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 26, 2013

Ketaq Lutut






Baru dapat date utk intebiu aku dah ketaq lutut. Maklumlah taun ni dah kali ke 4 aku apply utk Masters Degree nih under JPA. If tak dapat jugak, mmg frust tertonggeng lah. Mana taknya, berkobar2 aku nak sambung study tp xd peluang lg. Belum rezeki kata orang. Yg penting, jgn putus asa ye dakk.




Sementara otak masih belum tepu sepenuhnya (wpun rasa2nya dah tepu dah) n memandangkan dah ada kemudahan dpn mata yg pihak gomen sediakan utk gomen staff, apa salahnya mencuba smp berjaya.

If berjaya dapat lah katakan nanti, bersyukur sebab akan dapat cuti bergaji penuh. Diulangi cuti bergaji penuh. Siapa yang taknak kan?? Dahla byk masa dgn anak2 kat rumah sebab kelas cuma dlm 3-4 kali seminggu, tapi akan busy dgn assignment and study group. Lain2 yg penting gaji dapat. Sape nak kasik kan?

If let say xd rezeki lagi taun ni, aku akan make sure aku kumpul duit sendiri n sambung study taun dpn guna duit sendiri n buat master scr part time. Masalahnya nk blaja part time, memerlukan effort yg sangat tinggi. Kena commit 120%.

Doa2 la byk2 semoga dapat sambung study under biasiswa HLP JPA ni ek. Aminnn.

*Dah kena start study proposal takut x dpt jwb time intebiu nanti*








1 comments:

Sumijelly said...

semoga berjaya...

suami sumi pun dah sambung belajar master.. skrg bergaji penuh... tp wat masa ni masih dengna intan dulu... pas raya baru ada kuliah betul2..

Sumijelly.com