CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 14, 2013

Stalker


Tak sangka blog ai yang x fofular langsung ni ada stalker uols. Tapi saya rasa stalker itu ada agenda lain. Agenda apa saya tidak tahu.
Kehadapan stalker yang tidak menyukai saya itu, saya tidak kisah jika anda membaca blog ini tetapi saya harap jangan lah anda semakin sakit hati dengan saya selepas membaca blog saya ini.

Tak suka senang je, sila tekan butang pangkah di atas belah kanan page ni ya. Jangan lah baca lagi dan lagi walaupun berdendam dengan saya, Sesungguhnya saya tidak pernah mengalami masalah dengan anda. Saya juga tidak pernah tidak menyukai anda sebagaimana anda tidak menyukai saya. Atas sebab apa saya tidak tahu. Oleh itu, sila jangan baca lagi blog saya yang boring ini.

Ini blog saya dan hak saya untuk bercerita mengenai apa saja tentang diri saya dan anak2 dan suami saya. anda tidak ada hak untuk bercerita semula tentang isi blog saya dan membicarakan bersama orang lain dan mengundang anasir2 tidak sihat.

Berkenaan apa2 tajuk yang saya bercerita di dalam blog, apa2 kisah, mana2 tempat yang saya pergi, itu adalah hak saya dan anak2 saya dan suami saya, anda tidak ada hak untuk mempertikaikannya. Saya pun bukan lah orang kaya yang hebat2. Jadi tidak ada apa yang menarik tentang saya untuk diperkatakan.
Insaflah, mengumpat tentang saya berdosa. Buatlah kerja lain lagi yang lebih berfaedah.

Sekian, mekasih.





0 comments: