CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 9, 2013

Potong Kek

Pagi bday arash tu, masa call umah, dia bgtau yg dia nak kek spiderman. Masa tu aku dok pk mana la nak cekau kek bday spiderman. Aku pun pujukla bgtau yg nanti tgu Dada ada je kita beli kek spiderman. Kebetulan masa bday dia tu en suami xd, outstesen.

Tapi, dia trus nangis nak jugak kek spiderman. Tak sampai hati, aku iya kan jek la. Tp lps tu mula mengagau mana aku nak carik. Tiba2 aku terpk si atie yg dok belakang taman umah aku je. Aku pun call tny, dia ckp ok, boleh if nak ptg tu. Aku bgtau nak kek spiderman, dia ckp dia x terer bab deco tp kalau rasa tu inshaa allah lah boleh. Aku pun ckp belasah jek la, edible pun xpe, janji ada nmpk spiderman. Dia ckp dia try.




Lps 1 jam tu dia call bgtau dia x dpt cari edible image, dia tny boleh x if dia ltk patung spiderman je atas kek. Aku ckp belasah jek la. Aku pun nak kek kecitt jek, dia ckp dia pki loyang dlm 5" mcm tu. Aku ckp ok sebab xd sape nk makan kek. Setakat aku 4 beranak jek. Cuma nk bg syarat jek ada kek utk arash tu. If x, kang dia ngamuk plak xd kek spiderman. Sooo, itulah hasilnya kek spiderman. Ptg tu pkl 6.15 amik kek kat area umah aku je.

Arash suke kemain ada patung spiderman. Mmg deco x bape ok, tp jadikla, dahla last minute, sape jek yg nak layan if order last minute mcm tu. So xyah deco lawo2, janji rasa ok.



Arash kemain suka siap lentok2 lagi kepala nyanyi lagu bday. Hehe. 




Kurang lengkap rasanya xd en suami. Tapi nak buat cane, keje dia dah mmg kena selalu kuar. Dapat plak bos yg x reti bahasa ni, sll bg notice within 24 hrs soh en suami travel. Tensen haku.



Budak kecik yg sangatttlah byk cakap. Suka wat lawak n loyar buruk.



Tersangat suka dengan apa2 yg related to spiderman, superman n batman. Mmg superhero betul budak ni.

 

Hadiah yg anak2 mintak aku belikan. Layankan jek la. Yg akak nak hadiah bday Baby Alive. Dah besar panjang pun beria2 nak baby alive ni. Mcm budak kecik aku tgk. Tp dah dia suka nk tukakan pempes patung dia tu, layankan jek la.. Yg si arash mcm biasalah, mintak spiderman. Tapi hadiah kecitt jek, nak beli yg besau, mahal lah plak. Nanti eh dik tgu lain kali if nak hadiah besau. Hehe..





0 comments: