CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 23, 2008

Lega

fuhhh...finally, masa yang dinanti2 tiba jua..huhuhuhu...akhirrnya, aku dpt tau gak ke mana aku akan dicampakkan lps nih....lama gile session td...ntah apa2 J*A nih...kali ni boleh pulak buat majlis bagai...tp bagus gak, rasala besh sket..wakkaka....rs mcm spesel la sket..muahhha....
so, lps ni, good bye KBS....lps ni aku akan bekerja di J*M......uwaaa....x sukanya aku....tempat yg plg aku berdoa agar x dpt....satu, sbb opis dia mandom semacam...dua, aku rs kije akan jd lg byk sbb da nama pun J*M kan...so paham2 jek la....tiga, aku mmg xmo g situ...tp nape aku tercampak kat situ....psl x duduk bilik tu, aku x kisah pun, bilik ke partition ke xde hal la sbb selama aku kat KBS ni pun mmg aku da merasa dok bilik besa n bilik kecik..da rasa dedua...cuma aku akan rasa2 yg kije aku lg byk dr skang ni...uwaaaaaaaaaaa.................
Tp alhamdulillah, aku bersyukur gak sbb dpt area putrajaya ni, kalu buatnya aku tercampak kat KL nun, lg naya, nak mengadap jalan yg jem tetiap ari tu....seb baik...
lbh kurang 2 mgu je lg aku akan hbskan sisa2 masa aku kat KBS yg byk kenangan nih...hehhe...bai bai kwn2 aku kat sini....tsk...tsk...sedeyla plak....tp hidup mesti diteruskan...selamat maju jaya kat diri aku sendiri....aku akan stat kije sana 3/11 nnt...

0 comments: