CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 16, 2008

Panggilan Keramat

Tgh2 duduk tensen wat kije siapkan dokumen tender n kontrak yg bertimbun atas meja nih, tetiba jek aku dpt panggilan tepon keramat dr J*A, Kak A****h kol bgtau soh amik surat. If x sempat arini, dia soh dtg esok amik surat tu..23hb ni ada amanat dr KPPA n terus kena posting 23hb tu gak....betul ke apa yg aku dgr td nih??so soon???
Frankly, I'm not ready to go...still lotsa work to be done....dgn nota serah tugas lg ni nak kena wat...nampaknya aku kena la wat surat penangguhan posting...mona, ko kenala tlg aku ni...
Apa yg aku rasa lps dpt fon td???hepi???sedih???berdebar2???sume ada sebenanya..
Hepi sbb alhamdulillah rezeki anak dlm perut aku ni, aku ni dpt naik ke F44...
Sedih sbb aku kena tgl kan KBS yg besh ni..aku suka dok kat sini, org2 dia besh2...altho kije aku mcm bukan gomen, tp aku hepi dgn apa yg aku wat, aku dpt byk pengalaman kat sini...aku x ready utk tglkan KBS ni, espeseli kwn2 aku n staff2 aku yg baik hati n helpful...
Berdebar2 sbb aku x dpt bayangkan cane nak sesuaikan diri kat tempat baru nnt. Cane penerimaan orang kat tempat baru nnt terhadap aku ek??kekok rasanya, yela, sama mcm aku masuk kampeni baru, letey woo nak kena kenal org balik sorang2...heheh..
Maklumlah, diam x diam nak dekat 5 taun aku kat KBS ni..sume org aku da kenal, n ramai yg da kenal aku..yela, mana x kenal, asal nak mintak PC or any hardware jek cr aku...termasuklah org2 kat negeri2 semua...tetiap taun asal wat tender jek, muka aku la yg round satu mesia n fon aku gak la yg berdering2 org mintak tambah peruntukan...n bl x dpt, aku gak la yg dimarahnya...kuliketip la katakan, padahal yg xnak tambah peruntukan tu bukan aku, tp bos aku...aku gak yg kena...wakakka...nnt ntah apa kije agaknya aku wat kat tempat baru ek...Bl pkkan sume tu wat aku rasa cuak lak..
Mintak2 semua urusan dipermudahkan Allah...n hopefully rezeki bb, buatkan semua kije aku jd mudah...Amin....Insyallah...

1 comments:

Puteri Mona said...

Besela perasan becampo baur camtu aku lu ngan awal2 peknennya lagik sedey. Loya tetiap pagi tade kawan nak ajak makan ari2 duk nangis wakaka. Nasib lam bilik. Skang da nak masuk 6 bulan aku kat MOSTI ni alhamdulillah... da ok. kawan2 pun da ramai. Alah bisa tegal biasa kata org. Gud lak bebeh... dapat mana nti habaq mai tau tah2 MOSTI gak hehe. Oso, Congrate!!!