CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 22, 2008

Air Zam Zam

Semalam p tgk umi shifa' (makcik faris) yg baru balik dr haji kat umah anak dia, hafiz kat seremban..
so masa nak balik tu, umi bagi air zam zam utk aku nnt..hehhe..konon2 utk lps banak nnt nak bagi bb minum sikit..hehe..tq umi..
pastu masa dlm kete nak balik kl, arissa sibuk nak minum air tu, dia ingatkan air mineral agaknya sbb umi letak dlm botol mineral..aku pun bgla sket..lps tu dia nak lg..pastu aku pun x bgla, aku ckp kat arissa "tak boleh minum byk2, tu air zam zam tau, air ubat, mami punya, td tok umi yg bg"...
lps tu dia diam berfikir agaknye...tetiba jek lps tu dia tny aku balik, "mami, uncle zam boleh jd air ke mami????"......???????????????????
aku spontan dgn faris punyala gelak kuat sbb dia leh terpk smp ke situ sekali...uncle zam tu is adik aku, pipa nye bofren...dia mmg baik dgn uncle zam tu...hehhe....arissa, arissa, canela dia ter pk yg air zam zam tu uncle zam dia..wakakkakaka......

1 comments:

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp said...

hahahha kelakarlah arissa nih..kalo mama ade harus mama gelak jgk!