CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 31, 2008

Pembawak Budak Ke??

Sekarang ni at 33 weeks, kaki aku makin sakit...Everytime nak pijak kaki ni, rasa sakit mencucuk2 kat tulang peha aku, nak2 kat tulang punggung belakang ni, sakit gile...pastu bila da baring, aku xleh nak pusing kiri or kanan or nak bangun..mmg sakit yg amats..smp nak meleleh air mata aku tahan....kalu dulu masa arissa, aku xde lgsg rasa sakit mcm ni, cuma stended la xleh tido malam tu...tp skang ni tido malam ok, means aku boleh tido terlentang, cuma xleh nak gerak kiri kanan or nak bangun...aku rasa urat belah dalam kat peha n punggung aku sakit gile..kadang tu bunyi tulang mcm berlaga2....aku smp da rasa x tertahan dah, smp kadang2 tu rasa mcm da x sbr nak beranak....laki aku x suka aku mengeluh, dia ckp sian kat bb...tp bukan komplen, cuma mmg da x tahan sakitnya...adakah ini pembawak budak semata2????
Wahai baby A***, mami bukan komplen x suka kat bb, tp mami mmg da x tahan sakit kadang2 tu...arini pun mami MC sbb mami nak jalan, sakit....Mami tetap sayang kat baby eh...ok, mintak2 bb cepat2 pusing balik kepala ke bawah ya, if x nnt, masa 36 weeks, dr nak pusingkan manually perut mami ni nak bg baby pusing kepala ke bawah balik...skang ni kepala bb terpusing ke atas plak....luv u!!

Cite pasal kakak Arissa plak, skang ni kalu kua berjalan, asik nak "chang" kat dada jek..duduk kat stroller kejap jek, pastu asik nak chang jek kijenya...mcm nak tercabut leher dada ckp..hehe..yela, dala bam bam...pastu dok atas kepala dada tu siap posing bagai...geramm tgk..ingatkan ringan agaknya...salah dada jugak yg memula ajar arissa mcm tu..hehehe...skang ni padan muka...

Sempat posing lg duduk atas kepala dada tuh...apalagi, mami razzi pun cpt2 snap la...hehehe...

1 comments:

Anonymous said...

riniy, ako dah ok skets skng nih.. nanti2 lah bebila kita borak panjang erk.. ko tuh jaga diri elok2.. dah nak dekat2 dah nih.. mcm2 leh jadik..