CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 3, 2009

Tudung

Huhuhuhuhu...sejak aku da pandai pakai tudung 4 segi dgn anak tudung keras ni, aku makin sonok beli tudung rm5 kat jln tar yg datin Lin bgtau kedai tu..hehehe...da byk aku borong..aritu memula beli 7 helai sbb 1st try, sekali bl aku rs lg senang nak pakai, jumaat lps aku beli lg..tp x byk sgt la sbb design x byk, cuma kaler jek lain2...aku beli 3 helai jek..tp yg aku tensen bila nampak tudung sebijik sebijon hokeh dgn design selendang hajaba aku..adik aku pun ada sama masa tu, dia pun tensen tgk sbb dia pun dok beli selendang hajaba tu....bila tgk design yg sebijik sebijon n design lawo2...aku beli sekali 6 elai..br rm8...
laki aku pun ckp, membazir jek duit beli selendang hajaba yg byk2 dulu yg selai jek da rm50...ni aku beli selai rm8...6 elai pun br rm48...berbaloi sungguh..design pun cun2 masa jumaat tu...last wik g xde la lawa2..agaknye sbb g pun jumaat pagi kot..pkl 10 aku da terpacak kat sana...cutila katakan...hehehe....

2 comments:

Anonymous said...

puan riniy.. ako mmg pembeli setia tudung 5 hengget tuh.. lagik ako konpiden bila satu arituh ako p ariani.. tudung sejibik sejibon mcm ako pakai tuh ada kat ariani.. tp rege dia sampai 69.90.. huh.. koser je.. beza bayakk tuh.. ako leh beli 11 lai.. koser kan..

Anonymous said...

tuler rini...aku rs sgt berbaloi bile ke jln tar...ahaks...serkop jeler mahal sket takpe pasal leh pki ngan mcm2 corak tudung 5 heng..i loikeeee...