CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 13, 2009

Akademi Fantasia In The Making??

Pada suatu hari, ada seorang budak yang teringin nak masuk AF nye audition. Tp dia tidak mahu nyanyikan lagu yang disediakan. Dia hendak juga nyanyikan lagu yang diciptanya sendiri....Sangat lawak okeh...da mcm raja lawak pun ada...Audition dijalankan di rumahnya sendiri di puchong dengan disaksikan oleh mummy nya selaku pengadil n mamirazzi...

Keputusannyaaaa....: Dia telah diterima untuk menjadi recording artist dek kerana kehebatan gayanya yang sekejap2 asik betulkan rambut mcm bagus tuh dan penghayatan yang penuh ketika menyanyi walaupun pitching ke lauttt....poyo jek lebih minah nih...dialah penyanyi pertama yang bernyanyi sampai wayar microfon tu terbelit kat mic stand tu..sampai penat mami nya betulkan wayar tu...Nyanyi punya nyanyi smp akhirnya dia membuat gaya yang ala2 tertunduk tu...tp rupa2nya dia terjatuh terduduk di lantai..itulah pengakhiran lagu tersebut....

4 comments:

Puteri Mona said...

Aduh lawak gile...goyang2 perot aku yg besor ni gelak. Sgt hover okeh.... mcm ko hahaha. PArt tarek sore tinggi tu paling tak tahan. TApi aku tak tau apa yg dia sebut. LAgu apa wei?? Tapi mmg sgt gedikss i likeee :)

riniy said...

hahahah....
tau xpe..kan aku da ckp, tu lagu dia cipta sendiri, ntah hapa2..masa aku record tu pun aku bantai gelak sorang2..

Anonymous said...

giler arr leh masuk lawaking...yg paling lawak part 'oooo bibikku sayang'..hahahaa...kompem kurang kasih sayang, ko neh riniyy...anak ko memberontak melalui nyanyian nehh..ihihihihhihi....

riniy said...

hana,
siotla ko ckp anak aku kureng kasih sayang...dia tu mmg poyo mcm tu...hehehe...tp lawak kan..aku suka part dia jerit sambil tarik microfon tuh...gediks yg amats...wakaka...