CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 13, 2009

Melecet

Angkara xmo pakai socks punya psl, hbs kaki arissa da melecet kat belakang tu..aku yg rasa sakit sbb aku tau sakit dia cane, maklumlah da biasa kena kan dulu masa selalu pakai kasut high heels or pakai kasut baru yg sarung tu, sure kena punya...
Kejadian berlaku masa g gathering dinner dgn geng2 UM sabtu lps kat Porto Romano, Mont Kiara...dia asik berlarian2 dgn si emil..tetiba dtg kat aku, ckp kaki dia sakit, tp aku ingatkan sakit biasa jek..pastu aku tgk dia lari2 lagi...so aku diam jek la.. bila balik mlm tu, dia tido...pastu esok paginya bila bangun, dia ckp kaki dia sakit, bl aku tgk, masyaallah...terkopek kulit, dah bengkak dah..siannya dia...terus sapu minyak gamat..bila mandi pun, muka berkerut jek bila kena air...so skang ni, arissa xleh pakai kasut lg selagi luka tu x baik...

1 comments:

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp said...

iskhh siannya..dah tuh la nih x bole pkai kasut da..letak ubat slalu spy lekas baik!
ps :you've been tagged! ;p