CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 22, 2009

Cuti....Balik Kampung Wooo....

Yeay..da lama gile rasanya x balik JB..rasanya last balik pun masa raya aritu, lps tu da x balik dah, smp la ni baru nak balik lg...inipun sbb adik aku nak tunang, kalu xpun, haruss la tgu lps banak nnt baru balik kot..x kisah sgt sbb parents aku selalu dtg sini, so xdela terasa sgt x jumpe tu..
Petang ni nak balik kg, sambil2 tu leh la survey2 bidan urut yg power2 yg leh kasi betul sket bb dlm perut aku...aku doa sgt2 biarla bb turn back into position..risau sgt ni...skang ni every nite tido mengiring smp sakit2 bdn aku, tp aku tahan gak demi anak dlm perut nih...Selain tu, aku pun buatla exercise yg Dr. ajar nak bg bb pusing...exercise dia is merangkak..da x psl2 arissa dok ingatkan aku nak ajak dia main tiger2 dgn aku..da dia pun sama2 ikut aku merangkak pastu wat2 suara mcm tiger nak terkam aku...aduhla...sabar jek la...Mintak2lah semuanya dipermudahkan Allah...amin!!


Ni gambar minggu lps masa ktorang g sruvey2 kedai furniture utk nak masuk umah baru nnt, maklumlah kang bl da meletup, aku da kena kuarantin 2 bulan kat umah..so takut xde masa sgt nnt...ni sofa idaman kalbu dia, siap soh aku snap gamba dia smbl posing mcm tu..

dia sgt teruja dpt dok kat sofa kecik comei nih...husband aku nak soh belikan utk letak dlm bilik dia nnt..tp aku rs mcm membazir jek..

da dpt katil baring lak, pastu soh aku snap lg..koserr tau minah kecik nih...

last...dok kat sofa bentuk jari ni...dia ala2 jakun sket...hehhe...

0 comments: