CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 11, 2009

Happy Mother's Day

Butter cookies tersebut bukan diberi oleh anak-anak, tetapi dibeli oleh mummynya sendiri sebab anak-anak belum pandai buat biskut sendiri...hehehe...
Sempena mother's day, saya tidak celebrate di mana-mana melainkan pergi ke Dewan Puspanitapuri di Presint 10 kerana mewakili J*M untuk sukan puspanita peringkat kebangsaan...n disebabkan hari ibu, so saya wakil tu pun utk pertandingan congkak..hehehe...kedengaran lawak bukan..tapi itulah hakikatnya setelah dipaksa rela oleh bos ku..huhuhu...tp sebenanya syiok jugak main congkak ni..barula saya tau ada strategi jugak rupanya kalau nak menang. selama ni main bantai suke ati jek main congkak masa kecik2 dulu..n besh tgk..kat dewan tu utk acara indoor : congkak, batru seremban n nyanyian (ala af tp group)..
Suasana di dalam dewan tu, masa ni still awal pagi lg, game start pkl 8.30 pg sampaila ke petang sebab byk sgt group n main stail liga, so satu team main 7 game, fuhh, penat tangan...heheheh

masa ni bos saya tengah lawan dengan team Kem Wanita..kami menang..

Ni pun team saya jugak tgh lawan dengan Kem Wanita jugak..Saya masa ni tengah tunggu turn sebab sekali gus jalan tu cuma 2 orang je. so lg sorang kena lps salah sorang hbs main..Seb baik saya menang gak...hehehe..
Bila petang balik smp umah pkl 5pm, terus zzzzz....kepenatan sebab selalunya hari ahad bangun lambat, tp ni bangun awal gila mcm nak g kije...
bila da bangun, sian lak kat arissa sbb da janji nak celebrate. Mr husband tny nak makan mana?Saya xnak mkn kat tempat spesel sbb da lambat, mana sempat nak kua jauh2 takut nnt balik lambat lak...Dalam otak terpk nak makan kenny rogers jek, tp nak siap ke IOI Mall pun malas..bley??
Sudahnya, tny si kakak nak mkn apa, dia terus jawab, KFC...ha, apalagi, g kfc jek la sudahnya...hahahaha....jadikla. makan jugak ye kan??



0 comments: