CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 29, 2009

Finally....

dapat surat keramat ni...
Alhamdulillah, penantian suatu penyeksaan..
Hari ni penat sgt balik kije td, dala pkl 8 lbh baru smp umah sbb siapkan presentation slide utk TPM nak dtg melawat opis aku senin ni...pastu aku lak la yg kena jadi mangsa keadaan utk wat n jaga presentation tu....
Tp balik2 je umah, hubster tunjuk aku surat keramat dr tuan developer..huhuhuu...
Majlis penyerahan kunci umah on the 14/6 nnt...maknanya lg 2 minggu dr skang...
Alamak, tetiba rasa cuak, excited sume ada sbb mcm2 yg aku pk skang ni..
Nak cari duit...nak cari duit....hehehe...
$$$$ untuk nak byr segala fees utk masuk umah, $$$$ untuk renovate umah, $$$$ untuk wat kitchen cabinet, lampu, table top, furniture..hish mcm2 lagila....
pokoknya $$$$ jek kat mata aku skang ni....muahahahha....

3 comments:

mikamusz said...

selamat pindah rumah baru Riniy... Insya Allah, semua ok nanti.. ni punya checklist memang tak boleh blah punyalah.. confirm.. jangan lupa simpan resit buat kenang - kenangan...

riniy said...

muz,
ko kena bg aku kontek2 no yg mana2 berkaitan eh...bg aku checklist ko nye, so tht aku leh refer..senang sket..heheh..

fz said...

Congrats Riniy & Faris....wah bestnyer nk masuk umah baru...mmg busy la survey mcm2 hehe...buat house warming jgn lupa jemput kiter tua hehe