CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 18, 2009

Rabun ke??

Dr minggu lps lg asikla dok sakit kepala..asal masuk tghri je da mula rasa sakit kepala..ingatkan kenapala, last2 br tingat yg aku asikla pandang pc sbb byk sgt dateline n asik prepare slide utk meeting jpict..n miting2 yg perlukan aku pandang screen all the time..
Pastu jumaat lps, bwkla spek g opis sbb kotla sbb tu ke kan..n miraclenya, bl aku pakai spek, xde lgsg sakit kepala..so kompomla sbb mata aku nak fokus pd screen kan nak bg nampak clear, tu yg sakit kepala..
Bila wiken, kuarkan la spek dr henbeg simpan dlm laci kat umah...sbb xkan kua jenjalan nak pakai spek, bukan nak tgk pc pun..sudahnya arini tertinggal kat umah..
N arini ada kursus kat INTAN ni, kan kena mengadap slide dr pg smp petang...so ni br tghri, kepala aku da sakit..aduhlaaa cemana leh tertinggal ni..budusss tol lah..
x psl2 arini sakit kepala kompom smp ke mlm ni...tensen gue..

0 comments: