CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 30, 2009

Sayonara 2009

Lg 2 hari kita akan meninggalkan taun 2009 ni...

Rasanya byk x resolution yang korang da tetapkan pd awal taun aritu tercapai?

N dgn dtgnya taun baru, sume org akan ada resolution terbaru utk next yr plak...

every yr akan macam tula cycle nya....



Utk taun ni, aku rs, apa yg aku hajatkan masa awal taun tercapai..even awal taun xde pun hajatkan nak peknen lg sekali lps aisy, tp ter peknen gak...hahahaha.....tu namanya eksiden...



So far, taun ni adalah taun yg manis wat aku n femili...yg pahit kecik2 tu perkara biasa..dugaan namanya..yg gaduh2 manja tu pun biasalah...laki bini...bab personal, sume yg aku hajatkan tercapai...alhamdulillah, syukran...



Awal taun aku dpt bb baru, anak no 2, and its a boy...alhamdulillah rezeki Allah..Da nama pun rezeki anak, mr husband dpt better offer, tukar la ke kije baru...



Tengah taun, dpt kunci umah sendiri..yg ni plg excited sbb dptla merasa dok umah sendiri..da bape taun menyewa jek..lps tu bz dgn renovation works n b4 puasa dapatla moved in to a new house....



Akhir taun, tetiba dpt news yg aku peknen lg utk no 3..memula terkejut badak sbb x penah plan pun n x ready..tp da namanya rezeki allah beri, terima dgn redha..dan lagi sekali, da namanya rezeki anak, mr husband dpt lg better offer yg mmg dia idam2kan ever since dia hbs belajar dulu....dia tgu bertaun2 n finally kampeni tu panggil intebiu n kalu x pegi dia rasa x berbaloi sbb utk screening nak dpt je, bila dikira balik adalah smp 6 kali process intebiu tu br dpt...alhamdulillah rezeki allah...n kije baru tu statnya bln 1 ni...cuma yg x besh kami da x dpt duduk sama lg, dia nye kije 5 weeks kije, 2 weeks cuti...n sekali kije 5 weeks tu xleh balik lgsg...sedey i tau....



yang x beshnya taun ni is psl kije aku, aku rasa x sonok langsung kije kat tempat baru ni..cuma yg wat aku bertahan kat sini is kwn2 aku je, kalu nak dikira bos x besh lgsg n kije pun yg aku x minat, altho aku da try utk suke apa yg aku wat, tp xleh, bukan jiwa aku la...tp aku sabar je sbb gomen ni kan pusing2 kat situ gak..xleh lari mana pun...tp skang ni aku tgh berkira2 nak submit surat utk mintak tukar yg da bape kali tukar date tu...tp skang ni mcm da x tahan bl dpt bos yg x penah appreciate apa kite wat...tension ahkak....

0 comments: