CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 29, 2009

Wiken Lepas

Bulan 12 ni kan, every friday cuti...means bulan ni kije 4 ari jek..aku suke...heheh...sbb kije ujung2 taun ni lak byk nya...bila cuti ni, besh sket..release la sket...

tapi last week kan krismas, khamis tu, kebetulan pakcik aku n femili dr melaka dtg, ktorang soh singgah umah, derang pun tido umah, jadiknya khamis mlm bwk derang g mkn n round2 kat uptown d kota...jumaat pagi derang balik..jumaat tghri lak, trus ke kl, jumpe kwn ktorang yg dtg dr singapore, dia ni part time fotog, n dia ada job amik gamba org kawen, tp jumaat tu free..bawakla derang g OU jalan2 n ptg tu derang singgah umah jap..malam anta derang balik ke hotel...

Sabtu n ahad x pegi ke mana2...duduk umah jek...pecah rekod tu, x jalan ke mana2..selalunya gatal je kaki aku ni nak tawaf sopping komplek mana2...ntah ek wiken br ni, mcm malas gile nak kua..rasa nak dok umah jek...sudahnya kije aku, masak dan makan, masak dan makan....siap masak utk minum petang lg, petang2 wat ubi rebus cicah sambal tumis dgn ubi goreng minum lak dgn nescafe panas2...sedap woo....lps makan, tido....hahahah..tu namanya xtvt menggemukkan bdn..seyes aku rasa peknen kali ni, bdn aku gemuk gile nak mampss....belum2 perut da terbonjol n pipi da mcm kuih pau....br 3 bln nih....kalu 9 bln xtau la cane nye besarrrrrrnya bdn aku nnt...wakakaka....
Kalu peknen lps2, masa memula peknen, berat 53kg, pastu bl nak banak berat jd 78kg...kalu skang ni pulak masa memula peknen ni berat da 65kg, masa nak banak nnt agak2 bape ek?????
............Lu pk la sendiri...........!!!!!!!!!!!!Tak dapat aku bayangkan....

0 comments: