CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 1, 2013

Pffftttttt

Indon ni mmg menyusahkan idup.
Bodoh.
Geram aku.
Ari rabu ani call bgtau yg dia nak balik khamis.
Konon reason x call sbb masa on the way nak balik kg tu dia eksiden so x dpt call. Ni dah sampai tnjung balai balik so nak masuk msia kamis. Tp sbb duit da hbs mintak aku kirimkan duit tambang.
Yang aku pun g pecaya bulat2 apa dia ckp. Sebab mati2 x sangka yg dia menipu. Selama keje dia x penah menipu. Aku pun masukkan la duit tambang dlm 500 utk dia.

Sekali tu tgu punya tunggu ari khamis malam tu, dia x sampai2. Kitorang tgu smp da nk hbs org yg keluar kat terminal tu dia xd. Check nama kat passenger list dia takde. Kuang ajor. Dia penipu!!
Gerammmmmmnya aku!!!!
PPfffttttttt!!!!

Aku lemah lutut bila tgk nama dia xd, masa tu rasa frust sgt ditipu dan sampai hati dia buat aku mcm ni. Aku dah layan dia sehabis baik. Kemana pegi pun kitorang bawak dia x penah tinggal. Sbb fikirkan nk balas budi dia jaga anak2 dengan baik. Tapi org indon ni mmg jenis tak kenang budi. Bodohhhhhhhhh.... Gerammmm.





0 comments: