CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 9, 2009

09.09.09

Date harini sungguh bertuah dan cantekk...
Tetapi...........
date inilah jugak yang telah membuatkan aku tiba opis lewat sejam..hari ini dalam sejarah betulla sbb since aku transfer ke sini, aku x penah lambat smp mcm ni sekali...kalu lambat pun selalu tu dlm 5 minit je plg lambat pun....huhuhu....

Gara-gara paip pecah kat hiway puchong-putrajaya tu menyebabkan jalan tu yang x penah2 jem tetiba jem smp x bergerak hokeh...aku sangat la tidak suka jalan jem sbb last kena jem teruk masa kije kat kl dulu2..da bertaun dah...seb baik bwk kete mr husband, auto..kalu bwk kete aku sendirik, aku rasa mau aku patah balik umah sbb sure kaki aku pun akan jd jem...hehehe...

Tgh pk balik kije arini nak kena ikut jalan mana yang x jem..xkan nak kena masuk cyberjaya then keluar pulau meranti then masuk balik puchong??aku xtau jalan...cane tu ek??
Uwaa...tensi sungguh...

0 comments: