CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 29, 2009

Manik - Part II

Antara hasil kerja tangan bibik saya untuk raya baru ni.. ni baju kwn2,adik n akak ipar saya. baju saya xde, cuma selai je tu pun kat tangan je sbb bibik da x sempat..



siapakh empunya pd baju ini..tepuk dada tanya selera ya cik puan mona...

baju adik saya



tangan dia simple sbb leher da berat



ni baju sapela ni ek..ahakss...cik pn sri LIN..



tangan dia pun simple gak



baju SIL saya



ni pun baju SIL saya




ni pun sama tp bukan masa raya baru ni, da lama cuma x sempat snap jek, gambab lur sket maklumla camera x canggih



ni jek la baju yours truly..mak sukerr, altho kat lengan je, leher xde, tp gedebasss sungguh...terus cuff yg panjang ni jadik bersinar2..hahaha




pandangan tepi lak..cun x??

3 comments:

cik yat said...

cun...mmg cun...riniy, nanti aku pun nak hantar tau...amik tempahan lagi kan....nanti aku roger k!

riniy said...

hahaha...skang ni tgh ada baju lin smp 2 lain, nntla bl da xde baju ok sbb xleh la byk sgt, kang kije umah dia x wat lak kang..

cik yat said...

k...nanti bila dah kosong ko roger yer...ym aku tau