CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 3, 2009

1 more down, 2 more to go..


Arini, sempena ramadhan dan genap umur salah sorang drpd geng2 UM aku ke era 30's...beliau pagi2 buta da kol aku bgtau yg dia da transform jugak..mengikut jejak langkah aku...alhamdulillah..another 2 more to go...sume ni tak boleh dipaksa, mengikut naluri/kata hati masing2, insyallah sampai jugak masanya nanti..amin....

Aku tersangat2 happy mendengarnya td pagi, coz dia pun da bertudung..Edeline, congrats for ur new image! aku mcm x caya dgr ko ckp ko arini g kije pakai tudung n akan pakai terus...hbsla baju2 seksi ko tu kan..hahahaha...
Bolehla kita shopping tudung sama2 nanti ya..

Lyein, aku da bg belog ko kat dia utk dia tgk tudung2 ariani...dia pun still x tau sgt psl tudung2 ni..
So, komisen la ek kat aku..hahahahaha...



Edeline, Fida n Kay (Masa ni ede pregnantkan sophie kot, lupa la..)

Ede n Aloy masa wedding zazue...

1 comments:

lyein@sikudus said...

bagus tlg pomot..kalo kawan ko bli 10 lai, aku kasik ko free selai amacam okeh???