CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 29, 2010

38 weeks

Aku da 38 weeks tp masih lg di sini, belum banak lagi..huhuuh...
bila la nak banak ni, da x larat da ni nk bwk perut..
Tapi hasil dr cek ap mgu lps, wat aku saspen n tertanya2...
Dr scan2 tgk2 tangan baby ada kat tepi kepala mcm nak azan mcm tu...jadiknya aritu dr bg MC, x bg aku dok umah dia soh jalan selagi byk yg boleh sbb nak bg kepala turun lg sket, so that kadang tu naturally tangan pun akan ikut turun, tp bila dr ckp dia x gerenti 100%, aku da cuak, sbbnya if x turun, aku akan kena c-sect lagi..uwaaaa..aku xnak c-sect, sakit tu nnt kena potong kat tempat yg sama 4 d second time...tsk..tsk...ngeri!

Aku da slow talk dgn baby ni, soh turun tangan dia, sian kat mummy ni ha..mummy nak banak normal n jamu pun sume da beli dgn harapan kali ni nak selim melim balik....ahaks...breast pump pun dabeli ni...kalu x membazir jek...Kali ni dgn harapan setinggi gunung nak fully breastfeed...siap beli medela Freestyle ni...doa kan la aku tabah ya kali ni n berjaya direct breast feed kat anak no 3 ni..x mcm abang n kakak dia yg x berjaya nk direct BF..sbb aku rasa mcm mahal bebeno pump ni, tp utk anak, aku tabahkan hati jua....

Esok ada cek ap lagi, aku doa2 biarla normal balik...baby tolong mummy okeh...i luv u!

1 comments:

Anonymous said...

Good Luck rini!
-lina-