CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 4, 2010

Kali Ketiga


Taun ni adalah taun ketiga berturut2 umah mak aku wat kenduri kawen..n maybe rileks dulu kot sbb yg tinggal adalah 2 org adik pompuan yg still samar2 lg...biarla rileks sket ktorang ni. penat nak pk tema, pk nak wat baju apa, pk nak wat goodies apa sume tu...mak aku pun mcm da x semangat nak wat preparataion sbb da tetiap taun....tiga2 taun ni adalah adik laki..adik laki aku sume jenis yg kawen cepat...hehehe...Gamba kat atas ni ktorang yg pompuan2 je x termasuk pengantin...baju sume sama except aku n minah baju merah tu sbb aku nya baju yg aku da wat da x muat sbb peknen, wpun kak su da jahitkan beso tp tetap x muat..hahah...yg lg sorang tu sbb belum kompom, baru cinta cintun dgn sorang lg adik laki aku..adik badik aku kan ramai,a da 9 org semuanya...tp pompuan 3 je, jadiknya menantu pompuan la yg ramainya...sumenye memperagakan manik masing2 yg kebanyakannya hasil tgn bibik lama aku....




Kami dgn nenek kesayangan n satu2nya nenek yang tinggal, nenek belah bapak aku...



Tq tp kay n k linda sbb sudi dtg ke majlis..kebetulan kay balik johor. k linda mmg duduk johor n sebelah taman je dgn umah mak aku ni...besh lama x jumpa k linda, sonok borak2 dgn keletah anak masing2...aisy xde dlm gambar sbb dia nyenyak tido drpd pantin smp pkl 2.30 tu smp la pkl 5 br bangun..sudahnya satu gambo dgn pantin pun dia xde...arissa tu pun br bangun tido tu...masa kami sefemili amik gambo dgn pantin, dua2 anak aku tido...




Masa ni aisy belum tido lagi, masa ni pantin pun lom smp..derang tgh bersiap kat umah bersanggah....ramai org ckp muka aisy mcm pompuan..betul ke?aku tgk ok jek, ganas je...




Mommy dgn 3 anak dara yang sungguh gemar berposing..x perlu disuruh, mmg sume tergedik2 dpn kamera...hahaha....baju disponsor oleh mama akma....tq ya mama....lain taun leh sponsor lagik..wakakakaka...


Kalu nak tgk gamba full version leh g kat fb adik aku si kuda putih n fb mama akma...dan jugak le jenguk ke blog mama akma tuh....aku malas nak upload kat fb sbb sume org da upload n gamba pun satu kamera je, so kaedahnya gamba yg sama la....cuma kat fb aku, ada la gamba yg derang tagged aku...

Sekian...

0 comments: