CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 15, 2010

India

Semalam aku ada check up..kalu ikut Dr da 36 weeks, n dr ckp bebila da boleh banak..huhuu..takutnya dgr tp dr ada ckp yg kepala bb jauh lagi, so aku tenang sket dgr..

Semalam jugak 1st time bwk arissa ikut g checkup, kebetulan cuti sekolah n en suami xde kan, bwk la dia jd peneman... kat umah da cite dgn dia, nnt leh tgk bb dlm perut mami..dia pun excited la nak tgk...

Pastu bl dr ajak dia g tgk kat screen tu, dia mcm x paham...tp dia tgk la bila dr ckp2 dgn dia tu kepala bb la bla..bla...bla..

Bila da setel sume, dr pun dok ckp2 lg dgn aku psl deliver sume2 tu la...yg plg besh, berat mak x naik hokeh...mcm x caya dgr dr ckp sbb x penah seumur idup aku peknen, berat aku x naik...selalunya naik mencanak2....ni 3 mgu lgsg x naik, berat bb je naik. dr ckp bagusss.....hahaha....wat aku kembang wpun bdn mmg da kembang tp berat bdn x naik dlm masa 3 mgu lagi2 da ujung2 peknen ni, wat aku bangga dgn diri aku...ahaks...

Lps da kua bilik dr, aku tny la arissa, nampak x bb dlm perut mami, dia ckp x nampak sgt, kakak x faham sgt la mami...
Tapi dia kuakan ayat ni : "Mami, bb dlm perut mami tu india kan, sbb kaler dia black"
Balik umah pun dia ckp benda yg sama dgn bibik dia bl bibik tny dia tgk x bb dlm perut mami...
*LOL!*

0 comments: