CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 23, 2010

Yeahooo!!

Sukanyaaaa......
Mlm ni en suami terchenta smp sini tp x dpt jumpa sbb dia smp pun da malam terus g hotel, ada dinner dgn kampeni dia, then esok pagi dia kena masuk ke opis HQ sini..Esok petang br jumpa smp la ari ahad...weehooo!!!
Esok mlm lak dia bwk kami tido otel..saje je menghabiskan masa sefemili...dia pun da x sbr nk jumpa kami espeseli Aisy si bam bam..hahahaha...

Esok aku ada checkup, jumaat lak x kije, so nak ajak en suami jalan2 cr makan sebelum meletupss....nk makan sepuasnya, nnt dlm pantang x dpt mkn sedap2..kebetulan jumaat bday arissa..wpun da wat bday party tp jumaat ni is her real bday date, 25/6..ingatkan nak bwk dia jalan2 hepi2 dgn dada dia sekali...Most prob nak ajak en suami makan kat SERAI Empire tu lagi la, sbb sedap, aku terbayang2 spaghetti carbonara dia yg sedap ittew...

Sabtu nk ajak dia g beli brg2 utk aku dlm pantang nnt so that aku xyah la kua g cr lgi, mcm milo 3 in 1, biskut, dried longan, pempes baby yg leh cukup stok smp dia balik lg sekali dan yg sewaktu dengannya...

Ahad mlm dia da balik ke labuan balik, n akan balik time aku banak nnt...Tp aku berdoa2 biarla aku banak time dia ada ni, jadiknya tayah la dia nak balik lg sekali plus kalu time dia ada ni dptla dia teman aku dlm labor room..tp doa jek la, xtau la da masa ke x..esok pagi checkup nk tgk apa dr ckp...

Ermm...x sabarnya....:)

0 comments: