CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 6, 2010

Yus's Hen Party


Semalam adalah hari meraikan Yus yg akan kawen lg 2 mgu...fida came out with the idea since we can't make it to the wedding at Taiping.. So aku setuju jek la..then fida soh cr mana2 cake yg leh wat gamba yg dirty sket..hehehe..aku trus tingat kat mak hayam lyein...saje bg sapot sket kt kwn2 yg br nak start bisnes ni...aku nak cup C...seb baik lyein merealisasikan kan hajat aku..wakakaka....Fida lak siap ready kan goodie bag..isi2 dlm bag tu jd kontroversi smp sume gelak x hingat..siap ada kondom n pisang tu..wakakaka..siot nye fida...kata dirty kan....hahaha...

Kami lepak kat Serai rest kat Empire Subang Jaya tu..saje je kali ni sume nak kua sket dr area dmsr..kalu x, every time gathering balik2 OU, curve sana..kali ni try ke empire lak...n serai is the recommended place to dine in...sume mknn dia sedap...aku siap minuk air sirap selasih 2 gelas..hahaha...

tapi sebelum tu ada peristiwa havoc dulu kat Chillis..yg pasti lps ni aku banned chillis empire sbb manager dia yg berlagak nak mampos..nama dia AZHAR..aku mng ingat muka SUGAB dia..memula aku da smp awal, aku nak masuk la cop tempat siap2 sementara yg lain ada yg da smp parking, ada yg da dekat smp..tp staff situ ckp incomplete party xleh masuk dulu..aku ok lagi tgu je kat dpn tu...altho aku pertikaikan napa chillis lain x mcm tu pun, lps tu lps separuh da smp pun, dia x bg duduk dulu if aku nak utk 12 pax sbb sume x smp lagi...staff situ ckp dia x bani nak bg nnt manager dia marah..aku pun da bengang gak tp tgu lagi...lps tu masalahnya bl suma da smp tempat lak xde...tgu smp 1 jam okeh..dgn manager dia yg berlagak x consider lagsg kat ktorang, dgn perut aku yg beso ni lagi, tp ok lagi sbb aku x harap pun org nak kesian kat aku..tp yg bengangnya, muka dia dgn berlagaknya xde pun senyum pastu asik2 ckp this is our regulations..mcm la ktorang ni pes time makan kat chillis..kwn2 aku sume da bengang da, siap tny2 manager tu, dia still dgn muka kerek...pastu bl 1 jam tu, ada 1 meja kat belah dlm yg org tu da hbs mkn, tgu nak blah je, bl aku tny, dia ckp nnt lps tu dia akan bg meja tu kat ktorang..so aku pun tny la, bg je la ktorang order dulu since meja pun da ada n ktorang pun tgu da nak 1 jam...dia leh dgn muka kerek lg ckp, "no, cannot order until u get the table"...pala hotak ko la...ko x consider lgsg ke ktorang da tgu nak dekat 1 jam kat dpn tu, amik je la order dulu...sumpah aku x penah jumpa manager yg seberlagak mcm tu...trus ktorang blah ckp xyah la mkn situ sbb ko yg kerek nak mampos kan....kwn2 aku sume sound dia, dia leh wat muka toya jek..mcm siot betul... trus ktorang ke serai tu..x sakit hati n tempat pun cozy hbs plus muka staff dia xde la sugab nak mampos....

Kat Serai, the food were all superb n price pun reasonable..seb baik try situ n tempat ktorang pun mcm hujung belah dlm so privacy la nak bergelak sakan n bergambo sakan...tau jek la kalu sume da jumpa, mmg havoc..tp x cukup korum sbb ede xde..ede balik kelantan..gile lama lepak situ,lps situ, sambung kat kopibin lak sbb sume nak minum kopi...besh..cuma yg x besh sbb en suami xde kan, mcm kureng la sbb selalu da biasa dia ada...sob sob...




yus dgn muka terujanya tgk cupcakes utk dia n siap ada goodie bag yg sumenye dirty item dlm tu..wakakaka.....apa pun cc tu mmg sedap rasa dia...lin, lps ni sume kwn aku nak order dgn ko....komisyen harusss kena bg pd mak okeh...




anak dara ni mmg x hbs2 dgn muka dia kalu nak bergambar....apa pun, nnt kite lepak lg okeh kawan2....

0 comments: