CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 18, 2008

Tak Suka

Aku x suka tau kalu pagi2 buta da wat aku serabut...yela, dr semalam x sbr2 soh aku wat Kontrak Perjanjian untuk tender yg baru award..nk wat kontrak ni bukan senang, kenala ada proposal kontraktor tu dpn mata utk nak tau apa yg kontraktor tu offer...pastu ptg smlm x sbr2 kol aku lps dia hbs meeting P*SK*B, aku x angkat dah tu sms, soh siapkan dgn segera dokumen tender untuk paper yg MA**PU baru luluskan..sbb dlm miting M**T*RI soh setel projek tu by end of this yr...padahal da sah2 projek tu utk next yr...jwb jek la projek tu utk next yr, dah dia x reti nak jwb agaknye, aku yg kena...pastu ni pg td, aku lg kena wat report prestasi projek RMK-9 untuk miting isnin nnt...arghhhh tensennya!!!!!!
Apa dia ingat tangan aku ni ada byk agaknya..allah bg aku tgn ni dua jek n jari sepuluh utk menulis/menaip...dia ingat aku ni robot agaknya...lps tu bos kecik lak asik2 dtg kat bilik aku, kacau aku dgn mcm2 benda remeh temeh yg dia kena wat pun dia soh aku gak...ishhhhh gerammmm!!! x suka!!!!
terus rasa nak benti kije, da penat dah dgn situation mcm ni..
tlg la, kalu betul lah, dgn offer tu, mintak2la aku dpt ikut sama, keluar jauh dr sini.

0 comments: