CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 9, 2008

Arissa 28 Months

A sister to be ni skang makin manja n mengada2 n byk akal.....kadang tu pening mami dibuatnya..
25 Okt aritu, arissa genap 2 tahun 4 bln..kejap je bb mami ni da beso...skang ni kat umah, arissa da diaper free bila siang, malam jek kena pakai pampers n bila jalan2...tp bila mami ada umah, kadang tu dia wat la mengada dia, wi wi dlm suar..seb baik so far x penah lg terwi wi kat sofa or atas carpet...if x naya jek...heheh...
Skang ni jugak pantang silap sket je mula la ngamuk..tantrum dia tahap dewa gak la..mmg selalu jek aku ni terlepas kesabaran gak la...tp bila dia da tido, aku rs sayu jek, sian lak kat dia sbb dia nak manja la tu...yela aku balik je kije, aku da sibuk nak masak, kadang tu time aku nak masak la, time tu la dia sibuk ajak main dlm bilik diala, ajak main slide la, buai la...ajak baca buku la...tu yg aku selali x layan sbb nak masak, if x masak kang x makan lak kang...tp bl dia da tido, mula la aku rs bersalah yg amats..siann dia...time tu la rs bersalah membuak2...tp nak wat cane, kalu la aku byk duit, aku xmo kije, nak dok umah je jaga dia...dgn keadaan aku skang ni yg asal balik kije je, belakang bdn aku sakit gile...time tu la kadang tu dia wat hal..mmg silap la...sori ye sayang, apa pun mami sayang sgt dgn arissa...

ni dia tetiba g amik topi nyonya yg da berkurun aku beli dulu masa g langkawi, dia pakai, pastu soh aku amik gamba dia...berposing bagai...mcm2 gaya..muahahha...

ni posing gaya mcm ni lak....bukan main lg anak dara nih...hehehe....


ni plak mandi dgn dada..every wiken mmg dada akan mandikan arissa..dia bz cane pun, dia akan cuba gak mandikan or cebokkan anak dara dia, konon dia ckp, nnt dia nak biar anak dia close dgn dia smp besar, so kat sini, aku la yg untung sbb rileks, cuma jd pemerhati jek masa arissa berendam, da la minah kecik ni mmg suka main air, tu yg siap masuk dlm baldi, da la tembammm, penuh terus baldi tuh...hehhe...

0 comments: