CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 5, 2008

Tempat Baru

tsk..tsk..tsk....teramatlah busannya kat tempat baru aku ni...rs mcm nak nangis pun ada...dala envi kat sini x sama lgsg mcm kat opis lama aku..mandom jek, sume dok dlm bilik...mcm penjara pun ada, pastu partition kat luar lak, senyap sunyi jek...
dah tu tmpt nak makan pun susah, just ada 1 cafe tu jek kat basement..mknn pun alahaiii....hidup segan mati x mau...tensen nya aku..boleh jd gila aku nih...tu pun seb baik la aku masuk sini ada kwn, if aku sorang, lg mati kutu aku rasa...sbb org2 kat sini sume jenis x makan sgt, pagi2 sume jenis beli tapau, mkn dlm bilik masing2...argghhh, tlg la....aku xmo duduk sini la...
rindu nya dgn geng2 kat opis lama aku espeseli roommate cum geng ngumpat aku...org2 kat sini x mcm prg2 kat opis lama aku..sumenye kat sana dulu muda belia..kat sini, nampak gayanya mcm xde geng merayap jek...sume nampak mcm jenis wat hal masing2 jek...

cite psl opis lama, aku terharu sgt dgn bos2 aku sbb arrange farewell party utk aku isnin aritu...dptla cenderahati, kain opel sepasang dr opis lama...aku terharu dgn kata2 bos aku...masa depa aku soh berucap tu, suara aku da lain da, aku rs sedih sgt sbb tinggal kwn2 kat situ...aku xleh ckp byk sbb ayak mata da nak terkeluar...trus stop...dan2 kata xtau nak ckp apa dah..wakaka....padahal, byk gila aku nak ucap tp x jd sbb takut banjir lak...hehehe...masa salam2 depa sume masa da last tu pun rs sebak semacam, yela dlm 4 taun ++ aku kat situ....sedih woo....apa pun, selamat berjaya utk aku kat tempat baru yg serba busan nih...

1 comments:

mikamusz said...

ala.. janganlah sedih - sedih, mon pun memula camtu, aku rasa skang dia dah ok kot.. kalau sumer org x makan, kenalah ko tapau/maska dr umah nampaknya yek..