CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 26, 2008

Suka....

Semalam aku malas nak masak, lgpun aku nak melepaskan hajat aku yg teringin nak makan burger..So, off we went to Wendy's, IOI Mall after work...
Aku order set burger yg double tu, n try baked potatoes with broccoli n cheese...pergh, superb gila aku rs baked potatoes dia sbb tu la antara mknn feveret aku, dah tu plak dia letak dgn broccoli yg lembut n ala2 manis, kena lak cheese..fullamak, habis ahkak makan okeh...terkejut laki i tgk napsu mkn aku yg makin menjadi2 skang ni...terus aku ckp dgn laki aku, nnt aku nak dtg makan lagi baked potatoes dia...burger dia biasa2 jek la, stended burger cuma sedap sket dr mc d...n fries dia pun lg lembut n tebal sket dr mc d...
Lps makan, betul2 sebelah wendys tu ada satu kedai xde nama, dlm tu jual baju2 yg tgh sale...satu kedai..ala2 warehouse sale...aku pun cuba2 masuk konon nak tgk2 jek...sekali tu hambik ko..aku suker gila sbb baju2 dia byk yg boleh di pakai time peknen n murah yg amatss...stended harga 19-29 jek...lg murah dr pasar tani ptrjy. so aku pun pilih2 la yg mana berkenan...ikutkan hati nak beli byk lg sbb baju yg x sesuai di pakai time peknen pun byk yg lawo2...n murah2...ikutkan price ori sume nya atas 69.90, tp memikirkan takut lps banak nnt bdn lambat turun ke, da rugi...bibik aku pun sempat rembat 2 helai hasil duit jahitan manik dia..mmg lawo2...lps da pilih2 dgn tenangnya sbb mr husband dgn baik hati nya offer nak bwk arissa g main kuda pusing2 tu, aku dpt la rembat 5 helai...dgn total kos nya yg amat puas ati...ada selai tu aku dpt br rm19 tp baju tu boleh dikatakan sesuai utk di bwk ke wedding..hehehe...
Kesimpulannya, ahkak sukerr.....kalu ada duit lg byk, sure da beli lg...pakkal jek x byk duit...hehehhe....
gambar nnt aku nak upload tp kat umah kang malam sbb kat opis ni, xtau nape, bl nak upload gambo, xleh...bl klik kat add image tu, dia x kua apa2..sambedi tlg aku...sape tau nak wat cane??

0 comments: