CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 27, 2008

Makan dan Makan Lagi

Yihaa..alhamdulillah, apa yg dihajati, da pun dpt dimakan..wakaka..lawak jek, tgk gambo pun leh teringin nak makan..mcm mengada2 pun ada kadang tu terpk, tp nak wat cane, selagi x dpt apa yg diidamkan, terasa2 kat tekak ni...akhirnya, fish n chips yang aku idamkan dah pun dapat dimakan td..tenkiu to mami mon sbb sudi temankan i lunch...next month i belanja u ok..heheh...
yang ngada2nya, aku nak fish n chips kat manhattan fish market jek, padahal byk lg tempat pun ada gak..aku xmo..dr smlm lg, tp smlm xde org nak teman aku, pastu budak kat opis ni, nak mkn kat cafe bwh opis ni jek..so aku pun mkn nasi campur jek la..tp kat mata tu terbayang kalu dpt fish n chips tu sure sedap...balik umah lak, nak ajak laki, laki aku penat, dia malas nak kua..dia soh tgu wiken..tp dia x paham, aku nak jugak cpt, rasa nak tgu wiken tu lambat sgt...hehehe...
so, whats next??

0 comments: