CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 23, 2008

Minah Spek

Saya sangat suka memakai spek mami saya kalu naik kereta..mula2 mami sy x bg pakai tp bl saya ckp "silaulah mami, saya nak spek jugak", mami pun bg la..lgpun sy suka nak sama dgn dada saya...


bila mami saya da pakaikan saya spek, mulala kepala saya x boleh digoyang2kan sgt sbb saya takut spek tu akan terjatuh, saya pun asik2 betulkan spek tu dgn menekan2 di depan di hidung tu...

Tahap ketakutan spek saya jatuh amatla tinggi, wapun mami saya panggil berulang kali sbb nak snap gambar saya, saya tetap x hiraukan sbb saya nak menten cun dgn spek...

Sampaila mami saya panggil2 berulang kali, n setelah diyakinkan yang spek saya x jatuh, barula saya berani nak toleh ke arah mami saya...

Dannn... saya pun barula mula rasa konfiden nak senyum, walaupun senyum tu nampak senyum paksa konon2 sbb takut sgt spek saya jatuh...sambil2 tu, mulut saya bernyanyi riang lagu kesukaan saya di radio kete dada saya...skang ni lagu kesukaan saya yang dada terpaksa ulang2 kali rewind adalah lagu aizat (cerita tentang masa lalu tu), linda nanuwil (jika kau terasa beban bla..bla..), amy search (tiada lagi)...asik kena rewind jek lagu yang sama sampai mami saya da naik busan....

0 comments: