CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 17, 2008

Si kecil Nur Eirish Eriqa

Inilah rupanya si comel eriqa...nampak gaya nya muka mcm kakak syiqa masa kecik2 dulu..tp xtaula kan, its still too early...cumanya hidung mancung mcm mamanya...semoga menjadi anak yg solehah...amin..
Cuma Dr. td kat spital ada pesan kat abg aku, soh jaga bb ni betul2 if bwk dia balik umah...dia ni terlalu fragile...jgn bg org ramai2 dtg tgk bb, cium n pegang2 bb, kalu boleh, jgn bg ekon or kipas sgt..sbb bahaya...yg wat takut aku dgr td abg aku citer, Dr. ckp jantung bb bila2 boleh berhenti sbb dia belum stabil, if nampak lain mcm jek, kena terus cepat2 bwk g spital balik..ya allah, kau jauhkanla apa2 yang tidak baik pd bb yg tidak tau apa2 nih...moga2 bb ni sihat walafiat....Amin.

Komen arissa bl nampak gamba bb ni td n masa 3g dgn abg aku td : "ala, comel comelnya bb ni..."..hehehe..cute sgt dgr dia ckp mcm tu...x sbr lak aku nak tgk dia melayan adik dia nnt...insyallah, moga diselamatkan semuanya...

3 comments:

mikamusz said...

baby comel..
ko kena tag

mikamusz said...

baby comel.. ur auntie has been tagged..he..he..

en_me said...

chomeyyynyerrr..