CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 11, 2008

Raya Punya Pasal

Gara-gara raya sakan bln lps, n jamuan makan sana sini, dr kat opis smpla ke wiken, hambik ko...berat bdn ahkak bila check up aritu naik smp 4kg...koser tau...terbeliak mata aku bila tgk penimbang kat spital tu...tensen gue...cane ni...
owwhhh...tidakkkk.....aku xnak peristiwa lama berulang kembali....!!!!!!aku xnak la diet smp 2 bln makan nasi jarang2 semata-mata nak kurus...aku xnak la badan aku naik mcm tong masa peknenkan arissa dulu....no man!!
aku kena wat sesuatu nih...aku kena kurangkan makan nasi..nampaknya kena selang selikan masak untuk dinner antara nasi dgn mi2 jek nih....kena jaga dr skang.... seksa woo diet lps banak nnt...
tercapai ke impian aku nak berat bdn masa banak nnt x smp 70kg?nampaknya mcm punah jek harapan aku....cett....

0 comments: